Biscuit & Blues - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Biscuit & Blues - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Biscuit & Blues

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

21 Maart 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren in stijl deze reis afgesloten. In een bar genaamd "biscuit & blues" met elke avond live (blues) muziek.

"biscuit & blues" zo is het ook ongeveer zoals ik me op dit moment voel; een beetje dubbel. Lekkere 'home-made' koekies thuis (bij de kachel) en tegelijkertijd enigzins 'bluesy' omdat het nu toch (voorlopig) afgelopen is...

Het reizen gaat een beetje in je bloed zitten. Wederom weggaaan uit San Fran daar ben ik al wel weer aan toe. Een leuke stad daar niet van maar goed een stad is een stad en wat dat betreft lijken ze allemaal op elkaar; beton, verkeer, gebouwen, parken, veel energie en daklozen. Allemaal anders en toch zo gelijk... San Fran is wat dat betreft niet anders dan Leiden of Amsterdam.

Time to get moving on...

En 'moving on' is wat anders dan 'going home'. Ik geloof dat ik het nog wel even vol zou houden zo door de wereld te trekken maar goed aan alles komt een eind.

Kuifje komt weer thuis...

• 21 Maart 2008 - 19:05

Gerda:

en de moeder van kuifje is blij dat hij weer "thuis"komt.

tot morgen op schiphol

• 22 Maart 2008 - 10:05

PRD:

Dit you listen to Big Mo?

I'm torn
    I'm torn in two.....