Naschrift - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Naschrift - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Naschrift

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

13 April 2008 | Nederland, Leiden

Zo weer helemaal thuis, gesettled, weer aan het werk en de dagelijkse routine.

Maar een onvergetelijke ervaring rijker, geheeld, uitgerust en klaar voor nieuwe uitdagingen en ervaringen. Kom maar op; ik heb er (weer) zin in.!!

De twijfels bij vertrek of ik dat wel ga trekken; 4 maand in m'n eentje is zonder meer bevestigend beantwoord. Ik heb de tijd van m'n leven gehad. Dit smaakt naar meer, veel meer. Toeren, ontdekken, ervaren.

Als ik de kans krijg ga ik zeker nog een keer. Een ander gebied, andere uitdagingen andere voorbereidingen maar het zelfde concept: Man, Motor, Natuur, Geen plan: Complete vrijheid. Ik heb er (nu) alweer zin in...

Tsja en dan nu de foto's nog: 4.322 stuks, digitaal geschoten, (snel) geladen en enigzins naar locatie gesorteerd op Flickr.com (zie: http://www.flickr.com/photos/timonknigge/ ). Daar is voor ieder ander met goed fatsoen niet meer doorheen te komen en vereist nog enige schoning. Een mooie klus...

Toen ik afgelopen week een foto zocht en er eens doorheen bladerde kwamen alle belevingen weer boven. Een waarachtig mooie klus: daar ga ik nog eens lekker een flink aantal avonden voor zitten. En genieten..!

De weblog blijft enminste tot het eind van het jaar 'on-line' en voor iedereen na te lezen. Ik heb erg veel plezier aan gehad het te schrijven. Jullie reacties, zowel de korte (en langere) op de weblog als ook in mijn mailbox hebben elke keer een glimlach op mijn gezicht getoverd en me goed gedaan: Bedankt...