Ik haat vliegen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Ik haat vliegen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Ik haat vliegen

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

20 November 2007 | Japan, Tokio

Wat een drama. Ik weet het nu weer zeker; vliegen is niets voor mij. Ruim 11 uur opgevouwen zitten in zo'n rotstoel; geef mijn portie maar aan fikkie. Kunnen ze nog zulke leuke films draaien; ik blijf het een een drama vinden. Zelf het opstijgen en het landen kon me deze keer niet bekoren.

Vliegen vanaf drie uur 's middags en dan 's ochtend om 10 uur lokale tijd aankomen. Een tijdsverschil van 8 uur (kwijt) en dus en wat geforceerde nachtrust. Niet dus.! Gebroken sta ik op Niarata international airport Tokyo maar ik ben er. Eerst maar even rustig bijkomen, kopje koffie en eens informeren hoe ik nu in mijn hostel kom.

Echter niet nadat ik nog even kritisch door de douane ben bekeken: zo'n man alleen met alleen maar een rugzak is toch wat verdacht. (vriendelijk zijn doet wonderen ook hier; ik vraag me wel af hoe dat straks in de paranoid States van ome Sam zal gaan... Maar goed dat zien we dan wel weer). Op naar down-town Tokyo-city...

  • 20 November 2007 - 12:34

    Gerda:

    Ik kan me erg goed voorstellen dat het vreselijk is uren opgevouwen te moeten zitten!

    Zag je er zoals op de profielfoto uit toen je door de douane ging ???????

    zo kom je de States niet binnen ..........moet ik al een advocaat benaderen????

    Dat beloof nog wat ............je bent nog maar net met je reis begonnen hi hi hi........


  • 21 November 2007 - 19:45

    Henk Smit:

    nu al zeuren is maar net weg,
    moet nog zo lang

  • 23 November 2007 - 08:45

    Tine En Eva:

    Leuk Timon om je reisverhalen te lezen! Maar waar kun jij deze reakties nu lezen? Moet je dan naar een internetcafe of heb je een computer bij je???

  • 14 December 2007 - 07:32

    Harry:

    He die Timon!

    Was je al weg! Gaaf man! (zo wel weer genoeg uitroeptekens).
    Hoezienoudan? Ik heb alle verhalen nog niet kunnen lezen maar je hebt dus al een aantal hoogtepunten en dieptepunten gehad.

    Ik blijf de volgen. Veel plezier "mate"

    G'day en tot meels,

    Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Timon

Een lang gedroomde reis naar en door Nieuw Zeeland. Maar niet nadat ik eerst even een weekje van Tokyo heb geproefd

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 156790

Voorgaande reizen:

05 Juni 2016 - 17 Juli 2016

De grenzen van Europa

19 November 2007 - 22 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: