Shh... - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Shh... - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Shh...

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

16 Maart 2008 | Verenigde Staten, Sacramento

It's, oh, so quiet, shh, shh
It's, oh, so still, shh, shh
You're all alone shh, shh
And so peaceful until…

(Bjork)

En dat is eigenlijk alles dat er over Sacremento te zeggen valt. Zooooo stil; it’s almost dead…

Maar ja dan moet je mischien niet op een zaterdag in een residentie zijn; alle kantoorgebouwen zijn gesloten en ook alle daaromheen aanwezige catering ligt op z’n gat. Alhoewel dit was wel heel erg doods. Het leek wel Emmen op een dag dat de dierentuin gesloten is (en ik kan het weten; ik heb er nog een half-jaar stage gelopen en in Emmen kun je in het weekend een kanon afschieten zonder ook maar het risico te kopen iemand te raken…). Den Haag bruist vergeleken met Sacramento...

Arnie ben ik niet tegen het lijf gelopen. Die schijnt ergens in LA te wonen en (dagelijks.?) te forenzen. Ik neem aan niet per auto of per trein…

Ik heb me uiteindelijk maar vermaakt met een tour door de Stanton Mansion en in het IMAX-theater. Daar draaide een 3D-registratie van een U2 concert. Daarna de keel nog maar even gesmeerd in het hard-rock café:

It's nice and quiet, shhh, shhh
But soon again, shhh, shhh
Starts another big riot…

• 16 Maart 2008 - 22:50

Onno :

ik vind dat je niet moet overdrijven.laat je eerst een week lang niets van je horen.worden we net als we aan de stilte zijn gewend overspoeld met een lawine van berichten uit amerika.ik volg met belangstelling enhoop dat alles goed blijft gaan tot je terugkeer in dit kleine landje!