Fotoblog - Reisverslag uit Tokio, Japan van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Fotoblog - Reisverslag uit Tokio, Japan van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Fotoblog

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

24 November 2007 | Japan, Tokio

Die digitale spiegelreflexcamera heb ik maar laten liggen. Komt ook omdat ik eigenlijk heel tevreden ben met mijn simpele mobiele telefoon-camera. Was in begin even wennen maar ik krijg steeds meer truukjes en mogelijk instellingen door. Ook de avondopnames gaan eigenlijk verassend goed (moet je alleen wel de camera niet bewegen en dus bij voorkeur een stevige ondergrond op zoeken).

De afgelopen dagen heb ik denk ik ongeveer 200 foto's genomen. Veel dubbele (om er dan later de beste van uit te zoeken) maar toch; best wel veel...

In ieder geval teveel voor "waarbenjij.nu" die vooral bedoeld is voor teksten en interactie. Voor mijn foto's heb ik een Flickr (www.flickr.com) acount aangemaakt en daar laad ik om de zoveel dagen mijn foto's. Vanochtend de eerste honderd (ofzo) geladen. Moet ze nog wel ordenen en van commentaar voorzien maar daar kan ik, net als voor het bijhouden van mijn weblog gewoon de tijd niet voor vinden. Zoals al eerder gezegd... er is hier zoveel te doen en te zien; 't is gewoon zonde van de tijd om binnen te zitten. Ook al doen je voeten (zo) zeer van dat lopen.

Mijn foto's zijn in Flickr 'public'. Dat wil zeggen dat iedereen ze kan zien. Volgens mij jullie dan ook; gewoon binnen Flickr zoeken op foto's van Timon Knigge of (en dat is net zo makkelijk) de volgende link gebruiken: http://www.flickr.com/photos/timonknigge (ja ja wie had dat gedacht) ...

  • 25 November 2007 - 08:40

    Gerda:

    Na enig speurwerk heb ik je foto,s gevonden..........Super!!
    Ik zie een observeerder aan het werk,ook mij niet vreemd.
    De kwaliteit van de foto,s vind ik erg goed hoor.
    Als ik je verhaal zo lees loop en reis je wat af in Tokyo,maar er is ook zoveel te zien dat het inderdaad doodzonde zou zijn om binnen te blijven.
    Nog 2 dagen en je zit in het vliegtuig naar het land van je uiteindelijke bestemming New Zeeland met weer heel andere indrukken en verhalen.

    PS moet die kale kop nou echt....... hi hi !??
    Maar wel lekker koel in New Zeeland.


  • 25 November 2007 - 09:06

    Gerda:

    de foto,s van jezelf in het bad zijn erg mooi hoor .
    Je bent net een Boedhistische Monnik.
    Je bent er best geschikt voor !?
    Ik heb wat foto,s op mijn pc opgeslagen.

  • 25 November 2007 - 14:08

    Els:

    Ha die Timon,
    Al een beetje bijgekomen van het vliegen?
    Ik heb ook een hekel aan vliegen, vooral als ze op mijn eten neerdalen.
    Ik heb net je verhalen gelezen en je foto's bekeken. Wauw, wat een stad en inderdaad, in de avond veel lichtjes.
    De foto van (frisdrank?)automaat in het park vond ik ook erg bijzonder.
    De Buff staat je goed. Morgen ga ik 'm ook dragen. Ja,ja, je leest het goed. De nieuwe motor staat voor de deur. Echt gaaf. Ik stuur je snel een foto.
    Nou Timon, nog een paar dagen en dan ga je de warmte tegemoet. Heel veel plezier en leuk om via de verhalen en foto's met je mee te reizen.
    Heel veel liefs en pas goed op jezelf.

    Els (ook knuffel van Connie)

  • 25 November 2007 - 17:40

    Ingrid Ike:

    He T, nou dagtaak aan, om al je avonturen bij te houden, geweldig, klinkt alsof je het al heel erg naar je zin hebt, en je bent al een behoorlijke wereldburger aan het worden. Lekker voor je. Getracht te kijken bij flickr.com voor je fotoos, maarre lukte nog niet erg, ga Arnout er maar bij halen. Hoe is het eten? Op je weblog heb je een heerlijke foto geplaatst, mag niemand meer zien dat je gestopt met scheren of zo, hahaha, naqnaq. Om je ff op hoogte te houden, de pakjes van de sint zijn weg, als je ze ziet, wil je ze dan terugsturen.....
    joost wil graag weten of het goed met je gaat..

    knuffels iekie+fam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Timon

Een lang gedroomde reis naar en door Nieuw Zeeland. Maar niet nadat ik eerst even een weekje van Tokyo heb geproefd

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 156790

Voorgaande reizen:

05 Juni 2016 - 17 Juli 2016

De grenzen van Europa

19 November 2007 - 22 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: