Simple pleasures - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Simple pleasures - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Simple pleasures

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

29 November 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gettin' drunk with an Australian bloke in a Belgium bar, Auckland New Zzzzzzzzzz(ealand).

Back in the hostel (around 22:00) with the youth eating and playing the music loud. I love this trip, going 2 bed ....

• 29 November 2007 - 18:17

Gerda:

Lekker beneveld zoon of lijkt het maar zo!!!????

Fijn weer wat van je te horen.............en verheug me op de verhalen vanuit New Zeeland.

een dikkke smok vanuit een zeer nat Groningen.

• 29 November 2007 - 18:26

Gerda:

Ps Janny en Ria stappen Vrijdag 30 nov in het vliegtijg richting New Zeeland.
    Ze landen en Welington en gaan dan richting het zuidelijke eiland.Ze reizen per camper.......vabuit daar gaan ze langzaam Noordelijk .Ze komen 4Jan weer terug op Schiphol.
    je weet maar nooit ,misschien ontmoeten jullie elkaar nog.

• 29 November 2007 - 20:01

Saskia:

Tjonge jonge, nog maar net met de voetjes op de grond en nu al dronken?
    Dat beloofd wat voor de komende maanden....

Klinkt wel gezellig en tja belgisch bier he, eigenlijk ook wel logisch dat je dan dronken wordt, kun je niets aan doen dan eigenlijk? ha ha

Hee broer, hier gaat alles zn gangetje, we zijn wat snotterig, maar gaan gewoon door.
    Volgende week sinterklazen, dat gaat mooi aan je voorbij zo he?
    Goed getimed hoor.

Als je weer helder bent, vertel je dan wat je zoal beleefd daar, hoe het weer is, of je al een motor hebt enzzzzzzzzzz.

Have fun

• 30 November 2007 - 08:12

Peter S:

tena koe Timon....

full as a bull??? hahaha

Have fun

• 30 November 2007 - 12:47

Ingrid:

ik mot t toch ff weten, met echte belgische biertjes...toch? ing

• 30 November 2007 - 15:50

Gerda:

En.........viel de kater mee hi hi.Even pesten!!