Meer foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Meer foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Meer foto's

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

07 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Een van de grote voordelen van digitaal fotograferen is het haast oneindige volume aan foto's dat je kan maken. Een voordeel dat ik graag uitbuit en sommige dagen maak ik foto na foto en lijk ik wel een japanner. In Tokyo voelde ik me wat dat betreft verre van bijzonder ;-)

Helaas kan ik op deze site maar maximaal 10 foto's plaatsen. Maximaal 10 foto's maakt dat ik een hele strenge selectie maak maar betekent gelijk wel overzicht.

Op FLICKR.COM (www.flickr.com; zoeken op Timon Knigge) laad ik alle foto's die door de (mijn) eerste screening komen.

Ik kom er niet aan toe om alle foto's netjes te voorzien van een titel en commentaar maar een eerste schifting en ordening probeer ik al wel aan te brengen. Bijvoorbeeld naar lokatie (en in mindere mate naar onderwerp). Zoeken op datum kan ook en is voor zover ik begrepen heb en standaard functie binnen Flickr.

Nu ik hier het maximum van 10 foto's heb bereikt ga ik langzamerhand de oudere foto's van deze omgeving vervangen door nieuwe...

Omdat mijn account bij Flickr onbegrenst is zullen alle foto's daar blijven staan..

  • 08 December 2007 - 10:40

    Janny Ennes:

    Nou Timon eindelijk jou gevonden (wist van Gerda dat je hier was), maar niet op de motor!Ik ben met Ria,Jannie en Cas in 2 campers in bijna hetzelfde gebied. Wij in het midden, van het westen, richting Mount Cook! Nu aan het Tekapo meer. Geweldig die imposante kleuren blauw. We zijn nu vanaf maandag 3 december op het zuidereiland. Gaan 3 januari van Auckland weer terug naar nederland. Veel plezier jij, wat een lange onderneming!! En stoer, zo op een motor!!

  • 08 December 2007 - 22:10

    Gerda:

    Ik kijk met veel plezier naar al die mooie foto,s.op Flickr hoor.
    Je bent dus al net zo,n fotofanaat aan het worden als ik hi hi.

    doeg ,doeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Timon

Een lang gedroomde reis naar en door Nieuw Zeeland. Maar niet nadat ik eerst even een weekje van Tokyo heb geproefd

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 156793

Voorgaande reizen:

05 Juni 2016 - 17 Juli 2016

De grenzen van Europa

19 November 2007 - 22 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: