Ik ben weg... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu Ik ben weg... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Timon Knigge - WaarBenJij.nu

Ik ben weg...

Door: Timon

Blijf op de hoogte en volg Timon

14 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Yep, alles is geregeld en ik ga. Nu eindelijk (ach ja valt ook wel weer mee) I'm gonna hit the road..!

Gisteren met goede moed mezelf een nieuwe 'bike' aangeschaft. Verzekering geregeld en vanochtend bij de dealer opgehaald. Spullen zijn gepakt. Nu nog alles op de motor pakken en ik kan gaan.

Helaas is het weer al enige tijd omgeslagen en regent het min of meer continue. Ik heb op de weerkaart gekeken en mijn reisplan iets aangepast zodat ik de wat drogere gebieden op kan zoeken. daar waar ik eigenlijk heen wil: regen, regen en nog eens regen. Aangezien ik de tijd heb wacht ik dat wel even af.

Het mooiste weer zit in het noorden (noord-eiland) maar goed dat is wel heel onhandig en dus ga ik maar eens langzaam naar het zuiden. De zuid-oostkust is daar het droogst dus richting Dunedin of Lake Tekapo. Schijnt ook daar erg mooi te zijn.

Maar dat horen jullie nog wel.

Dank voor alle sympatie betuiging. Dat deed me echt goed. Leuk ook te merken dat de weblog zo trouw gevolgd wordt. Tot gauw.!

  • 14 December 2007 - 03:16

    Peter S:

    superrrrr...staaltje veerkracht !
    na 2 dagen is de regen alweer je enige zorg !!


  • 14 December 2007 - 08:13

    Ingrid:

    Achteraf kan nu altijd zeggen dat eergisteren de minst leuke vakantiedag was....Veel plezier met het rondtoeren..enne dat het maar gauw droog mag worden, want al dat uitrusten (hahaha)
    xxingxx

  • 14 December 2007 - 08:27

    Gerda:

    Dat je veerkracht hebt dat weet ik ,maar dat je zo snel al weer ales geregeld hebt ............klasse hoor.!!!
    Nou het zonnetje nog dan kan het niet meer stuk.
    Janny en Ria zijn in Lake Tekapo vorige week geweest.........ze vonden het er schitterend.
    Een goede start en ik blijf je met spanning en plezier volgen.

    Een dikke smok (mag wel weer dacht ik zo)haha.


  • 15 December 2007 - 19:42

    Onno En Mineke:

    Petje af !!!! Met zo'n instelling moet het wel genieten worden. Good luck!

  • 16 December 2007 - 16:50

    Mark Huizinga:

    Hi Timon,

    Goed nieuws ! en denk errom zonder dalen geen pieken. Denk dat het nu al een overgetelijke reis is.

  • 18 December 2007 - 07:47

    Marc Frikken:

    Hoi Timon,

    Hartstikke goed, het is gebeurd en nu vol goede moed weer verder! Veel plezier daar!

    Groet,

    Marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Timon

Een lang gedroomde reis naar en door Nieuw Zeeland. Maar niet nadat ik eerst even een weekje van Tokyo heb geproefd

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 156795

Voorgaande reizen:

05 Juni 2016 - 17 Juli 2016

De grenzen van Europa

19 November 2007 - 22 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: